02-02
-
-
V pasáži filmu v čase 3:15–3:25 se zaměřte na délky a velikosti záběrů. Jak rychle se zde střídají záběry?
V této pasáži se velmi rychle střídají detailní záběry jednotlivých obrazů a jejich věšení. -
Pozorně sledujte velikosti záběrů v pasáži filmu v čase 1:51–2:33. Jakým způsobem bylo dosaženo dojmu rychlé akce?
V této pasáži jsou záběry pomalé a dlouhé. Napětí a akci do obrazu přináší až v závěru zaznívající hudba. -
Jak se asi hlavní postava cítí v první části příběhu (od 00:28 do 02:32), uprostřed (od 02:32 do 04:12) a na konci (od 04:12 do 05:09)? Stalo se vám ve skutečném životě někdy něco podobného?
Zde se dívka cítí pravděpodobně zneuznaná, smutná, nepochopená. Uprostřed příběhu získá odhodlání a rozhodne se nespravedlnosti postavit. Na konci se jí dostane uznání od ředitele, spolužáků i učitele a pravděpodobně se cítí šťastná. Stalo se vám ve skutečném životě někdy něco podobného?
-