Dos dados probabilidad.

  1. Casino Hry Online Zdarma: Las vistas de cámara y los primeros planos en constante cambio hacen que el juego en general sea visualmente agradable y mejora la experiencia de juego en línea.
  2. Synot Tip Casino Bonus Bez Vkladu - Los planes de Glenn Straub para el antiguo Revel incluían un refugio para refugiados y una escuela para genios.
  3. Candy Casino Bonus Bez Vkladu: Una vez que sea un cliente existente, recibirá puntos de compensación y puntos de recompensa, que se suman cada vez que juegue una máquina tragamonedas en línea con dinero real o cualquier otro juego.

Donde cobrar lotería de navidad.

Sazka Automaty Zdarma
En qué otro lugar del mundo un león rugiente puede traerte una fortuna tan enorme.
Výherní Automaty Online Bez Vkladu
Sin embargo, no todos los teléfonos inteligentes son buenos para los juegos, ya que los sistemas de refrigeración, las altas frecuencias de actualización y una batería decente son necesarios para ejecutarlos sin problemas.
Hay varias formas de ponerse en contacto con el soporte de Ignition Casinos.

Juegos de casino sin depositar.

Myempire Casino 50 Free Spins
Desde el momento en que encendemos la tragamonedas Jimi Hendrix de NetEnt, estamos cautivados.
Jak Vytvořit Hru Bingo
Tienes que seguir varios pasos rápidos.
Free Spiny Bez Vkladu Za Registraciu

Lekce: 08-01

Kapitola: 8. Z čeho se film skládá
Film: Pouštět draka

Ukázka

Zadání

  • Podívejte se na ukázku a zodpovězte otázky.

    1. Zaměřte se na to, jak se ve filmu pracuje s časem. Jak dlouhý časový úsek života malého hlavního hrdiny film představuje?
    2. Jakým způsobem tvůrci „přeskakují“ z jednoho ročního období na druhé?
    3. Kolik ročních období se ve filmu objeví? Popište charakteristické prvky jednotlivých období.
  • Praktický úkol

    V animovaném filmu se při natáčení používá především statická kamera, a to dvěma základními způsoby:

    1. Plošné snímání – fotoaparát je upevněn na stativu (stojanu) objektivem směrem dolů na plochu. Vše, co snímá, je pokládáno na vodorovnou plochu. Pokud při plošném snímání máme dojem prostoru a perspektivy, dosahuje se toho využitím optického klamu nebo tzv. plánů (bavíme se o nich v knížce na str. 143). Výhodou tohoto snímání je, že tvůrci nemusí řešit přitažlivost zemskou, a tudíž mohou pracovat s prostorem volněji.
    2. Prostorové snímání – objektiv fotoaparátu míří většinou vodorovně přímo před sebe. Veškeré pohyby loutek v prostoru před kamerou je třeba provádět s ohledem na zemskou přitažlivost.
    • Vyzkoušejte si obě techniky. Nemusí to být nic složitého. Inspirací vám mohou být políčka z filmu Pouštět draka i fotografie ukazující, jak si s animovaným filmem hrají v jedné ze škol.

  • Prostorové snímání
    Prostorové snímání. Zdroj: Základní škola Duhový svět, Kladno
    Plošné snímání
    Plošné snímání. Zdroj: Základní škola Duhový svět, Kladno

Informace

  • Informace o ukázce:

  • Pouštět draka
  • Režie: Martin Smatana
  • Rok výroby: 2019
  • Zdroj: FAMU Films

Kontaktní osoba

Jan Černík | jan.cernik@upol.cz

Podporují nás

Michal Šašek

Dárcové na Donio