Sorteo lotería primitiva hoy jueves.

  1. Casino Vklad Přes Bpay: Esto es independientemente de la versión de la ruleta que mejor te emocione.
  2. Bingo Karetni Hra - Chilli Gold es un descorchador de un juego de póquer en línea que está garantizado para pasar el tiempo en línea.
  3. Jak Vyhrát Blackjack: Dale tiempo a esta epidemia para que siga su curso y luego regresa al casino.

Casino sant feliu.

Jak Vyhrát V Ruletě
Nunca ha sido tan fácil para los canadienses mantenerse al tanto cuando se trata de iGaming.
Casino Zdarma Bez Vkladu
Esto da el premio de aproximadamente setenta y cinco veces su apuesta de línea.
Obtenemos 243 formas en que podríamos ganar premios al jugar a esta tragamonedas, lo que garantiza la aparición de cinco carretes.

Poker casino barcelona.

Ruleta Ako Vyhrát
Los nuevos jugadores pueden tener en sus manos 200 giros gratis de inmediato, 20 giros por día durante los primeros diez días posteriores al primer depósito que los jugadores hayan realizado.
Výherní Automaty Ke Stažení Zdarma
El día 1 de Cheltenham siempre ofrece la mayor cantidad de ofertas de cualquiera de los días.
Platba Paysafecard

Filmová a audiovizuání výchova v revidovaném RVP ZV

Často kladené dotazy

Jaké největší změny přináší nové RVP ZV ve vzdělávací oblasti Umění a kultura?

Největší a nejviditelnější změnou v kurikulu vzdělávací oblasti Umění a kultura je ustavení dvou „nových“ oborů. Vznikly spojením těch tradičních (výtvarná výchova a hudební výchova) se třemi dříve doplňujícími obory (filmová a audiovizuální výchova, dramatická výchova, taneční a pohybová výchova). Co to znamená pro praxi? Do očekávaných výsledků učení (OVU), které jsou závazné, se tak promítají výukové cíle doplňujících oborů. V našem případě jde například o očekávaný výsledek, který stanovuje, že žák „užívá a kombinuje prostředky filmu s důrazem na vyprávění pomocí pohyblivého obrazu“.

Budu muset vyučovat filmovou a audiovizuální výchovu?

Ano, ale jen v míře, kterou si sami určíte. Valná většina OVU je formulována tak, aby se daly naplnit výhradně výukou výtvarné výchovy. V řadě případů je filmová a audiovizuální výchova nabízena jako alternativa k tradičnímu pojetí, které nyní majoritně zajišťují aprobovaní učitelé výtvarné výchovy. Obdobně je formulovaná úvodní charakteristika vzdělávacího oboru v RVP ZV. Obecná vyjádření se zde opírají více o klíčové kompetence než o OVU, aniž by se hledala nějaká vzájemná pozice mezi oběma složkami oboru, nebo jejich podíl. Samozřejmě že v souvislosti s 1. stupněm se doslova zmiňuje význam „výtvarné zkušenosti a zážitků“ i „prostředky a postupy, vycházející především z výtvarného umění“. Naopak v charakteristice tematického okruhu Recepce a reflexe uměleckého díla můžeme implicitně číst pobídku zapojovat více prvky filmové výchovy v případě „setkání s uměleckým dílem“ i v důrazu na rozvoj „schopnosti reagovat i na jiná než umělecká díla“.

Budu potřebovat náročné další vzdělávání, abych mohl/a vyučovat výtvarnou a filmovou výchovu?

Revize RVP ZV nepřináší nějakou radikální změnu ve vzdělávací oblasti Umění a kultura, jak se nás občas někteří jedinci a média snaží přesvědčovat. Záležet bude – jako ostatně při tvorbě každého školního vzdělávacího programu (ŠVP) – výhradně na vás. Pokud jste učitelem/učitelkou výtvarné výchovy a chcete se věnovat převážně tomuto oboru, nic vám v tom nebrání. Splnit si ten nepatrný podíl výhradně filmovýchovných OVU zvládnete možná i sami. Nebo se obrátíte o pomoc na nás. V takovém případě není potřeba absolvovat žádnou zdlouhavou a komplikovanou průpravu.

Jak si napsat ŠVP pro vzdělávací obor výtvarná a filmová výchova?

Největší inovace u revidovaného RVP spočívá v mnohem větší šíři možností, jak si napsat ŠVP. Můžete dále vyučovat výtvarnou výchovu jen s povinně stanovenými prvky filmové výchovy. Také ale půjde mnohem snadněji do výtvarné výchovy více zapojovat prvky filmové výchovy – třeba této složce věnovat i jeden ročník výuky. Anebo při náležité důvěře ve svou odbornou průpravu i dostatek metodických a výukových materiálů se pustit přímo do výuky filmové a audiovizuální výchovy, s nezbytnými prvky výtvarné výchovy. To je ale spíš hudba (doufejme, že ne příliš vzdálené) budoucnosti, protože pro takovou výuku máme minimum adekvátně připravených učitelů.

Jakou pomoc vám Asociace pro filmovou a audiovizuální výchovu nabízí?

Rádí vám pomůžeme s formulací ŠVP zohledňujícího zapojování filmové a audiovizuální výchovy. Ať už se snažíte naplňovat povinné minimum anebo zvažujete zapojovat do výuky prvky filmové a audiovizuální výchovy častěji. Pro tyto účely plánujeme také v dohledné době vypracovat modelová ŠVP samotného vzdělávacího oboru, a to právě ve více variantách. Výuku si ovšem musíte umět nejen takto kurikulárně naplánovat, ale také ji uspokojivě realizovat. I zde pro vás máme řešení. Tím jsou přípravné kurzy zaměřené na výuku filmové a audiovizuální výchovy právě v návaznosti na nové OVU. Seznámíte se s některými metodami filmové a audiovizuální výchovy, získáte cenné zdroje informací a výukových materiálů, které vypracovali experti na filmovou a audiovizuální výchovu.

Kontaktní osoba

Jan Černík | jan.cernik@upol.cz

Podporují nás

Michal Šašek

Dárcové na Donio